Onsdag kväll

Efter kören följde Linnea med mig hem så vi kollade Greys och Of the map! Åh, vad jag äkskar onsdagar!

Men nu ska jag berätta om helgen!

Den började i fredags vid 10 tiden, då tog jag och Linnea vårt pick och pack för att åka till Hultsfred. Strax efter tolv började vi bli hungriga så hittade oss en Preem mack i Åseda där det blev korv med mos och räksallad! Mums!
Med mat i magen var vi redo att åka vidare. Vi var framme i Hultsfred runt 13 tiden, det svåraste var att hitta Nisse då han förvirrade oss, men tillslut kom vi till rätta.

Hemma hos Nisse blev det lite snack, gott att dricka och mat som han fixade!
Vid 18 var det dax för bowling med hans kompis Frank, trevligt. Jag kom näst sist, men det var kul!
Sen gick vi hem till Nisse där vi festade till det ganska ordentligt!
Kul! Dock så dansade Frank på borten, och när han skulle gå ner så halkade han och slog käken så det började blöda, mindre kul men det verkade ha gått ganska bra ändå.

Vi var i säng vid fem tiden skulle jag tro, och då somnade jag direkt. Så skönt!

På lördagen var vi ganska sega och Nisse var segast av oss alla, han kom inte till liv fören efter fyra tiden. Då hade jag och Linnea hunnit kolla tv och gått en runda för att handla.
Men när han väl vaknade till liv gick vi en runda till festival området där jag och Linnea var '07. Såg mycket mindre ut än vad jag minns det :P haha
Sen på kvällen fixade jag och Linnea tacos, så kollade vi melodifestivalen. Jag och Linnea hade velat festa till det lite med Frank och Magnus men Nisse verkade inte så pigg på det, så blev tv hela kvällen.

På söndag förmiddag åkte jag och Linnea ifrån Hultsfred för att besöka Växjö där Hanna väntade!
Så blev massa mys med henne, och lite med Tobbe.
Vi snackade skit, åt pizza och spelade spel!
Lämnade Växjö vid halv elva, elva någon gång. Och var hemma i Ängelholm igen vid ett tiden.

En mycket bra helg, skönt att komma bort ett tag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0