Söndag

Igår var en kanon dag!

Började med att jag och Linnea tog en promenad ner till stan i solskenet för lite ärenden :)
Efter det gick jag hem till mig och åt frukost!
Sen började jag fixa vid mig inför kvällen!
Vid 18 kom Henrik och vi beställde pizza. Gott var det!
Efter det började folk trilla in sakta men säkert :)
Fick även en överraskning då Emelie hade sagt att hon inte kunde komma, men så helt plötsligt står hon i hallen! :D haha
Efter att ha förfestat ett bra tag så tog vi oss ner till stan, där det blev 57an!
Hade verkligen skit kul där, om man bortser från ett litet störande moment. Någon måste lära sig att om man vill ha någon för sig själv så måste man uppfylla vissa förplikterser.. Suck..
Men det var en toppen kväll!
Därför är jag ganska förvånad över att jag mår så bra idag :P haha

Idag är planen att åka ut till Strövelstorp och bli firad där  av familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0