Torsdag

Veckan bara springer förbi mig..

Det har varit skola, jobb, migrän, kör och tandläkaren som tagit upp min tid denna veckan.
Resten av tiden kommer gå åt till plugg, både tentaplugg och annat spännande.. Så tråkigt.
Vill ju ut och leva loppan!
Vill umgås med vänner, dricka vin och bara vara nöjd med livet. Men det funkar inte alltid så, bara att inse.

Jag bara längtar efter sommar och sol nu, känner att jag mår så mycket bättre dem dagar då solen tittat fram!

Ska snart bege mig till tvättstugan för att tvätta lite. Så kul, eller inte.
Vad ska jag göra sen? Borde plugga, men jag orkar verkligen inte. Skulle vilja gå  ut och äta, men ingen verkar kunna..
Så blir kanske film och sen plugg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0